A diétám és Én: ÍGY TELT EL AZ ELMÚLT 4 HÉT!

2019. április 03. 22:45 - Mynewbodychallenge

Kedves Olvasók!

Köszönöm , hogy itt vagytok, és követitek a fogyásom szinte napról-napra!!!

Ígértem Nektek egy kis élménybeszámolót a diétával kapcsolatban, hogy hogyan élem túl a hétköznapokat és az "éhezést".

Nos, jelentem, hogy remekül vagyok!

mostregen_11kg_a.jpg

Az éhezést is azért írtam idézőjelben, mert szinte mindenki fejében az él ha meghallja a diéta szót, hogy éhezni kell. Az Eat Clean-nel sohasem tör rám a kaja fless, csak amikor... na, de erről majd a beszámolóban! :)

Lássuk, hogy néznek ki a szürke hétköznapjaim az Eat Clean Diet-tel:

A reggel

Minden reggel 5:40-kor kelek és kb. az első utam a mosdóba vezet, mert ugye tudjuk, hogy ezzel a diétával méregtelenít is a szervezeted! A reggelt egy jó kis Eat Clean Diet jegeskávéval kezdem, ami azért király, mert nem tartalmaz sok szénhidrátot, ellenben egy kávéban , egy reggeli étkezésnyi tápérték van, így ezzel gyakorlatilag az első étkezést ki is pipálom.

 Ezután bepattanunk a kocsiba és elviszem a Kislányomat az iskolába, utána pedig irány az iroda. Három órával az első kávé után megiszom a következő kávét, ugyanis az étkezések között kábé ennyi időnek kell eltelnie. Ha az ember mondjuk 15 órát van fent, akkor ez azt jelenti, hogy összesen napi 6x kell étkezned.

Ez azért is jó, mert így a szervezeted hozzájut a fehérjéhez és nem kezdi el bontani az izomzatot. Ugyanis ez a fogyókúrázók egyik nagy problémája: hogy eltűnik az izom. Na, ezzel a bőséges fehérjebevitellel ezt ki lehet bekkelni. :)

Egyébként mielőtt még nem ismertem volna meg a fehérje alapú diétát, nekem is mint minden nőnek, voltak fogyókúrás próbálkozásaim, és azt kell, hogy mondjam, hogy most, az Eat Clean-nel sokkal kipihentebbnek érzem magam és energikusabb is vagyok.  Ez azért van, mert ürülnek a toxinok, és úgy érzem, hogy ahogyan elhagyják a testem, úgy az alvás is sokkal pihentetőbb.

 

…na, de picit elkalandoztam, úgyhogy vissza a napi rutinhoz! :)

Tízórai és az ebéd

Tízóraira általában csak egy Eat Clean Diet palacsintát eszem, ebédre pedig zöldséget, salátát, vagy főzeléket.  Igazából ez „hamis” főzelék, de bevallom őszintén néha rá sem tudok nézni a salátára. A főzeléket úgy készítem el, hogy liszt helyett Eat Clen Diet zöld zöldségkrém levesporral sűrítem és hússal eszem. Itt halkan megjegyezném, hogy én már a diéta negyedik heténél tartok, amikor már bátran lehet húst fogyasztani. Sőt, igazából már a hatodik naptól kezdve lehet, ugyanis a szervezet az első 5 napban üríti ki a cukorraktárakat, indul be a méregtelenítés és a fogyás. (Ezért is indul olyan nehezen a diéta eleje.)

eat_clean-4179-vsz.jpg

 

Ezután mindig megkívánok valami édeset - persze ne csokikra, fánkokra gondoljatok -, hanem turmixra. Nekem a kókuszos és az epres a kedvencem. Ezt általában fél 3 körül eszem meg, de attól függ, hogy hogyan alakul a nap - és persze, hogy mikor megyek a nagylányért a suliba. :)

A vacsora és az éjszaka

Vacsorára általában zöldséget eszek, retket, uborkát és póréhagymát – nekem ők a favoritok. A répát is szeretem, de ez ugye kilőve a magas cukortartalom miatt. A rizs szintén, de zárójeles megjegyzésként leírom, hogy van egy kiskapu: Eat Clean Diet rizstészta,  ezzel szoktam néha ebédidőben "bűnözni" :).

eatclean-1744-vsz.jpg

 Lefekvés előtt még eszek, hogy ne éhgyomorral feküdjek le. Azonban én személy szerint nem alszom túl jól ha tele a hasam, úgyhogy csak egy sima levest szoktam elszürcsölni. Persze ha te jobban szereted a palacsintát, vagy a pogit (Eat Clean Diet-est, természetesen), akkor nyugodtan eheted ezt is.

 

Mi van a „vad, bulizós” Eat Clean Diétás hétvégékkel?

Az ember nyilván ilyenkor nem nagyon megy partizni, hiszen a diéta elején szigorúan tilos az alkohol fogyasztás is, de ugyanúgy betudok kapcsolódni a hétvégi programokba, mint máskor: sőt! Ha arra kérnek a gyerekek, hogy menjek velük tollasozni, már energiám is van hozzá! Egyébként engem személy szerint nem zavar, ha valaki jókat eszik előttem, imádom nézni ahogy a lányom élvezi a finom ételek ízeit.

 Egyik hétvégén pl. töltött káposztát ettem - természetesen diétásat. Ehhez édes káposztát, 0,5 kiló húst (csirkét vettem, de simán mehet bele a pulyka is), és rizstésztát használtam. Sertés nincs az étrendben - még a visszavezetésben sem.

Szoktam- e éhes lenni? IGEN

Az éhség nálam a női hormonszintem változásával függ össze, így havonta van 2-3 nap amikor bárkit meg tudnék enni J egy jó kis édességért, úgyhogy általában több fehérjét viszek be a szervezetembe, hogy csökkentsem a brutális sóvárgást. Amúgy a késöbbiekben erre is van megoldás, hiszen azt Eat Clean Diet nápolyi isteni finom, és ráadásul több ízben kapható. Ez a lányom személyes kedvence J

 

Tapasztaltam- e mellékhatásokat?

Szerencsére engem nem annyira visel meg a detox, de tudok olyanokról, akik tapasztaltak szédülést, hányingert is a kúra során, főleg az elején. Sajnos ezek mind-mind olyan dolgok, amiken túl kell esni a szent cél érdekében.

mostregen_11kg_c.jpg

 

Nos, röviden és tömören ennyi. Azt hittem, sokkal küzdelmesebb és szenvedősebb lesz, de kellemesen csalódtam. Úgyhogy azoknak is bátran ajánlom, akik még csak gondolkoznak rajta, hogy elkezdjék-e: higgyétek el, megéri.

Ha pedig van olyan kérdés, amire esetleg még nem adtam választ, nyugodtan kérdezzetek, válom a leveleket a honalponkra (KATT), vagy a Facebookra (KATT)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mynewbodychallenge.blog.hu/api/trackback/id/tr1514737635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása